Zdalne nauczanie. Szkoły programowania w czasie kryzysu. Marcin Tchórzewski (CodersLab) DW#37
Zdalne szkoły programowania? Jak przestawić szkołę programowania na online w 48h?
Jak sobie radzą szkoły programowania w czasie epidemii? Czy grozi nam/im kryzys?
Dlaczego branża IT wyjdzie z tego silniejsza?
Jak się zmieni rynek edukacji w obliczu obecnej sytuacji?
Przejście na tryb online w CodersLab
- konkrety: jak to się robi w CodersLab
- jak się CodersLab przygotowało do zmiany?
- techniczne aspekty: jak się organizuje nauczanie zdalne w CodersLab?
- jak efektywnie poinformować setki studentów?
- jaką technologię zastosowano do nauczania zdalnego?
- czy zdalne nauczanie programowania jest tak samo efektywne jak spotkania z nauczycielem?
- czy to po prostu spotkania webinarowe, o konkretnej godzinie w konkretnym wirtualnym pokoju?
- spada motywacja uczniów, jak sobie z tym poradzić?
- co należy poprawić?
- jak można rozwinąć obecny model?
Nauka na kursach online i wzrost rynku EdTech
- dlaczego rośnie?
- czy będzie rósł?
- jak utrzymać rozwój EdTech?
- czy jak kurz opadnie nie wrócimy na stare tory?
Z jednej strony ważny jest aspekt ludzki: kursanci opłacają kursy, a ciągłość nauczania jest jednym z podstawowych warunków efektywnej nauki. Z drugiej strony: szkoła programowania to też biznes i jako taki powinna wywiązywać się z zobowiązań.
W koronakryzysie nauczanie zdalne zostało podstawowym sposobem przekazywania wiedzy uczniom. Gdy dystansujemy się od innych, nie możemy porzucać nauki.
Interesowało mnie jak radzą sobie szkoły programowania w takiej sytuacji.
Kontakt
Mail: jedrzej.paulus@gmail.com
Twitter:
https://twitter.com/JedrzejPaulus
Facebook:
https://www.facebook.com/developerpodcast/
Strona podcastu:
Instagram: www.instagram.com/developer.wannabe.podcast/
Trello do tematów podcastu i propozycji gości: https://trello.com/b/CsUIcWw3/dwpodcast
Zasubskrybuj podcast na:
Muzyka: Stefan Kartenberg
By By Baby Stefan Kartenberg Licensed under Creative Commons: Attribution 3.0 Unported (CC BY 3.0)/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/